From: Pavlos Ratis <dastergon@×××××.com>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Κείμενο για τη FOSSCOMM για το gentoo.org
Date: Thu, 19 Apr 2012 15:03:44
1 Θα τα αναλάβω εγώ. Απλά θα ρωτήσω εσένα και κανέναν άλλο για τα
2 προηγούμενα event για να μου δώσει επιπλέον πληροφορίες.
3
4 2012/4/19 Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>:
5 > Hello,
6 >
7 > στο τελευταίο meeting το foundation ζήτησε να τους στείλουμε ένα
8 > κείμενο μικρό για τη FOSSCOMM και τη συμμετοχή μας εκεί. Πρέπει να
9 > γραφτεί ένα μικρό κείμενο και να αναφερθούν τα εξής:
10 > 1) Τι είναι η FOSSCOMM, πού έχουν γίνει οι προηγούμενες και πού η
11 > φετινή, και πότε
12 > 2) Ότι είναι σημαντική για την κοινότητά μας γιατί κάναμε την πρώτη
13 > μας εμφάνιση στη fosscomm 2009
14 > 3) Ότι συμμετείχαμε το 2009 με παρουσίαση και workshop, και το 2010
15 > πάλι με παρουσίαση και workshop
16 > 4) Ότι θα συμμετέχουμε φέτος με booth και workshop
17 >
18 > Η ανακοίνωση θα πρέπει να είναι και στα αγγλικά και στα ελληνικά, για
19 > να μπει στο gentoo.org και στο gentoo-el.org
20 > Επίσης μετά το πέρας της fosscomm θα πρέπει να τους στείλουμε ένα
21 > report για να μπει κι αυτό στο gentoo.org
22 > Ποιός θέλει να το αναλάβει?