From: Pavlos Ratis <dastergon@g.o>
To: "gentoo-user-el@l.g.o" <gentoo-user-el@l.g.o>
Subject: Re: [gentoo-user-el] FOSSCOMM 2013
Date: Fri, 12 Apr 2013 11:51:16
1 Καλησπέρα,
2
3 Ο καιρός για την FOSSCOMM πλησιάζει, να υπενθυμίσω πως θα έχουμε δικό μας
4 booth και φέτος και θα έχουμε κονκάρδες, αφίσες, flyers, live DVD και
5 αυτοκολλητάκια. Επίσης θα συμμετέχουμε σε ένα round table που διοργανώνει η
6 ΕΕΛ/ΛΑΚ με contributors από διάφορες κοινότητες. Το συγκεκριμένο round
7 table θα γίνει την Κυριακή το απόγευμα.
8
9 Σας περιμένουμε να περάσετε από το booth μας να τα πούμε και από κοντά.
10
11 Παύλος
14 2013/3/9 Akis Kioussis <akis.kioussis@×××××.com>
15
16 > Ok Gabriel
17 > Στις 9 Μαρ 2013 7:14 PM, ο χρήστης "Gabriel Misailidis" <
18 > gabriel.misailidis@×××××.com> έγραψε:
21 >>
22 >> 2013/3/9 Akis Kioussis <akis.kioussis@×××××.com>
23 >>
24 >>> Καλησπέρα τα dvd κοστίζουν 0.86 το κομμάτι για 100 κομμάτια και θα τα
25 >>> αναλάβω εγώ. Όσο για τα sticker δεν έχω βρει χρόνο να ρωτήσω πιστεύω την
26 >>> δευτερα το απόγευμα να ξέρω και για αυτά
27 >>
28 >>
29 >> Άκη, ό,τι χρειαστείς απο οικονομικής φύσεως ενημέρωσε.
30 >>
31 >