From: Akis Kioussis <akis.kioussis@×××××.com>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] FOSSCOMM 2013
Date: Mon, 04 Mar 2013 07:50:32
1 Καλημερα και καλη βδομαδα τελικα ποτε θα γινει το meeting ?
2
3 2013/2/26 Pavlos Ratis <dastergon@g.o>
4
5 > Aloha παίδες,
6 >
7 > Νομίζω πως είναι στιγμή να κάνουμε ένα μικρό Meeting για την FOSSCOMM
8 > να δούμε για το υλικό, ποιος θα κάνει παρουσιάσεις και ποιος μπορεί να
9 > βοηθήσει στο booth.
10 > Έφτιαξα ένα wiki page με την agenda για το meeting εδώ:
11 > http://wiki.gentoo.org/wiki/Gentoo-el/Meeting/2013-03
12 > Επίσης έφτιαξα ένα doodle event http://doodle.com/uwp6nua9pb5tkuzv --
13 > επιλέξτε τις ημερομηνίες που σας βολεύουν για να κανονίσουμε το
14 > meeting.
15 >
16 > Παύλος
17 >