From: Alex Alexander <wired@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] καλησπερα λιστα
Date: Wed, 11 Nov 2009 10:03:15
1 On Tue, Nov 10, 2009 at 09:49:40PM +0200, Geo wrote:
2 > χαιρετω και γω με την σειρα μου την λιστα αλλα και τον γοητευτικο κοσμο
3 > του gentoo,
4 > βλεπετε το χρησιμοποιω μολις 15 περιπου μερες και εχω κατενθουσιαστει
5 > απο το λειτουργικο
6
7 Καλώς ήλθες!
8
9 > μια ερωτηση που εχω να θεσω στους Ελληνες gentoo developers ειναι πια
10 > ειναι τα σταδια μεχρι να γινει καπιος gentoo developer
11 > και αν αξιζει τελικα?
12
13 Αξίζει τρελά. Τόσο απλά ;)
14
15 Τα στάδια δεν είναι πολλά, όλα αρχίζουν με contributions από εσένα.
16 Στέλνεις patches και ebuilds, βοηθάς σε bugs, σε παίρνουμε χαμπάρι και
17 αποκτάς έναν mentor ο οποιος σε καθοδηγεί.
18
19 Αν σου ακούγεται ενδιαφέρον, ρίξε μια ματιά στα links [0] και [1] :)
20
21 [0] http://www.gentoo.org/proj/en/devrel/handbook/handbook.xml
22 [1] http://devmanual.gentoo.org/
23