From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] adw
Date: Thu, 30 Sep 2010 06:17:17
1 On Monday 27 September 2010 18:50:30 Theo Chatzimichos wrote:
2 > On Monday 27 September 2010 18:42:55 Nikos Roussos wrote:
3 > > Τους ενόχλησα άλλη μία φορά και μου υποσχέθηκαν πως θα εξασφαλίσουν άλλο
4 > > ένα τραπέζι για το Gentoo :)
5 >
6 > Πολύ ωραία σε ευχαριστώ πολύ. Ξέχασα να σου διευκρινύσω ότι εγώ μόνο Πέμπτη
7 > και Παρασκευή θα είμαι εκεί.
8 >
9 > Στέλνω μήνυμα στο gentoo eV να μας στείλουν πράγματα
10 > Εκτός από μένα και τον alex ποιος άλλος θα είναι εκεί?
11 > Επίσης θέλω τίτλο παρουσίασης και σύντομα.
12
13 Μου απάντησαν από το gentoo eV και δυστυχώς υπάρχει θέμα το οποίο είναι πολύ
14 αργά να το παρακάμψουμε, κυρίως οικονομικής φύσης. Οι άνθρωποι ήταν απόλυτα
15 συνεργάσιμοι και μου έφεραν εναλλακτική, την οποία και έχω υπόψιν για
16 μελλοντικά events. Οπότε χωρίς μπλούζες και flyers booth δεν μπορούμε να
17 έχουμε, κι αφού ακυρώνεται το booth ακυρώνεται και η πολυήμερη παρουσία μου.
18 Θα είμαι μόνο το Σάββατο στην Αθήνα.
19 Νίκο (και οι λοιποί) συγνώμη για την αναστάτωση αλλά δυστυχώς τελευταία στιγμή
20 δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω
21 --
22 Theo Chatzimichos (tampakrap)
23 Gentoo KDE, Qt, SGML, Overlays, Planet Teams
24 blog.tampakrap.gr

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature