From: mrJesus <mrJesusSuperstar@×××××.com>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] gentoo/user/ IRC cloaks
Date: Sat, 28 May 2011 15:33:59
1 Για να δείτε το account name σας δώστε στο irc
2
3 /msg NickServ info
6 θα δείτε ότι η πρώτη γραμμή έχει κάτι σαν
7
8 Information on c00kiemon5ter *(account c00kiemon5ter)*:
11 αυτό που χρειάζεστε είναι προφανώς το account
12
13 hf o/
16 2011/5/28 Θεόφιλος Ιντζόγλου <int.teo@×××××.com>
17
18 > Στις Σαβ 28 Μαΐ 2011 17:10:06 Theo Chatzimichos γράψατε:
19 > > hello list
20 > >
21 > > Υπάρχει η δυνατότητα να δωθούν gentoo/user/ IRC cloaks για το freenode.
22 > Αν
23 > > θέλετε απαντάτε σε αυτό το thread και μου λέτε το freenode account name
24 > σας
25 > > (όχι το nick, το account name, ένα account μπορεί να έχει πολλά nicks).
26 > > Μία παρατήρηση όμως: τα cloaks δίνονται σε όλους τους μη developers μετά
27 > > από αίτηση κάποιου developer ο οποίος δηλώνει ότι ο συγκεκριμένος χρήστης
28 > > βοηθάει το gentoo με διάφορους τρόπους (όχι απαραίτητα με κώδικα, μπορεί
29 > > πχ να βοηθάει παρέχοντας βοήθεια σε άλλους, ή να εμφανίζεται στα
30 > συνέδρια,
31 > > ή να στέλνει bug reports, you get the point). Γι αυτό το λόγο και θα
32 > δωθεί
33 > > cloak μόνο σε όσους πιστεύω ότι βοηθάνε το gentoo και το αξίζουν. Ως τώρα
34 > > ενδιαφέρον έδειξε ο nikhatzi (το IRC account σου plz). Deadline τη
35 > δευτέρα
36 >
37 > +1 Το irc account μου είναι parapente :-)
38 >
39 > --
40 > () ascii ribbon campaign - against html mail
41 > /\ - against microsoft attachments