From: "George K." <kargig.lists@×××××.com>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Ανακοινώσεις / άρθρα
Date: Wed, 14 Apr 2010 08:04:09
1 2010/4/13 Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>:
2 > Όπως προείπα, μπορείτε πλέον να προσθέτετε ανακοινώσεις στο site. Έχω
3 > προβιβάσει κάποιους σε author στο site (εννοείται χωρίς ενημέρωση), το
4 > επαληθεύετε αν έχει εμφανιστεί το Υποβολή ύλης στο μενού σας. Καλό είναι να
5 > ποστάρουμε σε αυτή τη λίστα τυχόν ανακοινώσεις για καμια μέρα το πολύ ώστε να
6 > περνάνε από ένα ελαφρύ QA. Πρώτη ανακοίνωση που πιστεύω ότι είναι must είναι
7 > το fosscomm (hwoarang / wired? ).
8 >
9 > Για τα υπόλοιπα άρθρα:
10 > - Στο "Η ομάδα" υπολείπεται μια εκτενής αναφορά στα συνέδρια που έχουμε
11 > συμμετέχει, θα το κάνω εγώ αυτό.
12 > - @kargig: Ίδιο άρθρο, θα επιθυμούσες αναφορά στο iloog?
13
14 Αν και το project έχει βαλτώσει λόγω έλλειψης χρόνου, νομίζω πως
15 μπορεί να αναφερθεί...τα download links πρέπει να δουλεύουν ακόμα :P
16 BTW, αν κάποιος από εδώ θέλει να αφιερώσει χρόνο για να το κάνει
17 up-to-date ή να το κάνει fork για οποιονδήποτε λόγο, πείτε μου...
18
19 > - Στο "Σύνδεσμοι" έχω κάνει κάποιες σημειώσεις, ακόμα χρειάζεται κάποιος να το
20 > αναλάβει. Περιμένω extra ιδέες/παρατηρήσεις.
21 > - Ίσως άλλα άρθρα που πρέπει να προστεθούν στο site
22 >
23 > Επίσης, υπήρχε μια ιδέα από ένα φίλο μου να προστεθεί άρθρο για το Gentoo και
24 > το Portage στο el.wikipedia.org, ενδιαφέρεται κανείς να το αρχίσει?
25 >
26 > Όποιος άλλος θέλει author status το ζητάει.
27 > --
28 > Theo Chatzimichos (tampakrap)
29 > Gentoo KDE/Qt Teams
30 > blog.tampakrap.gr
33 Νομίζω πως θα ήταν ωραίο να υπήρχε ένα RSS feed με τις αλλαγές που
34 κάνουν οι έλληνες devs του Gentoo και το οποίο να φαινόταν και κάπου
35 στο main site. Όπως επίσης μια λίστα με το τι πακέτα κάνει maintain
36 κάποιος από εσάς...
37
38 cheers!
39 --