From: "Lluís" <enboig@×××××.com>
To: gentoo-user-es@l.g.o
Subject: [gentoo-user-es] borrar menús creados por wine
Date: Tue, 03 Feb 2009 22:49:49
1 hola, he instalado algunas aplicaciones con wine y hace poco borré el
2 directorio .wine porqué ya no las necessitava, però aún aparecen sus
3 accesos directos en mis menús de gnome. he intentado pulsar el botón
4 derecho sobre el menú, ir al editor y borrar las entradas, pero no me
5 deja.
6
7 Alguna sugerencia?
8
9 gracias
12 *Si creus que l'educació és cara, prova la ignorància.
13 *La vida és com una moneda, la pots gastar en el que vulguis però
14 només una vegada.
15 *La felicitat ha de ser compatible, compartible i cooperativa.
16 *Envellim quan els records superen les il·lusions.
17 *Abans d'imprimir aquest missatge, pensa en el medi ambient.