From: kobak <gentoo@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] levelezo progi
Date: Mon, 26 Jan 2004 20:44:36
Sziasztok,

Koszonom a dig valszokat.

milyen levelezo programot hasznaltok? Nalam eddig az evolution volt a
nyero, de mostanaban eleg surun elfelejti az eltarolt jelszavakat, vagy
csak egyszeruen nem tud kapcsolatot letesiteni a szerverrel.
(sajnos az outlooknak megy...tehat benne van a hiba, s nem a
mailserverekben, mint azt hittem)

Persze megprobalom ujra emergelni, de hatha van valami hasonlo levelezo,
amit meg nem probaltam, de Nektek bevalt.

Mozilla-thunderbird-ot probalta mar valaki?

Balazs