From: POLONKAI Gergely <polesz@×××××××××.info>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] gcc unmerge
Date: Tue, 02 Jan 2007 14:08:55
1 Udv,
2
3 probalok osszerakni egy olyan gentoo rendszert, ami minel kisebb.
4 Tobbe-kevesbe a tinygentoo leirast hasznalom, amit nem olyan regen
5 javasoltatok nekem. Bizonyos okokbol azonban valtoztattam rajta, pl
6 uclibc helyett nehany program miatt kenytelen vagyok glibc-t hasznalni.
7 Most odaig jutottam, hogy majdnem raferek egy 256 MB-os lemezre, es
8 ettol mar csak az valaszt el, hogy az egyebkent felesleges csomagokat
9 (gcc, make, portage, ilyenek) toroljem (nyugodt szivvel, mivel az egesz
10 egy masik gepen keszul egy mukodo rendszeren.
11 Mikor kiadom a ROOT=/tinygentoo emerge -Ca sys-apps/portage parancsot,
12 szep pirossal kiirja nekem, hogy sys-apps/portage is part of your system
13 profile, es var 10 masodpercet, aztan elkezd dolgozni. Latszolag ki is
14 torli a fileokat, azonban a /tinygentoo/usr/bin/emerge file, illetve a
15 portage csomag tobbi file-ja tovabbra is a helyen marad. Ez mitol lehet,
16 es hogy lehet ezt elkerulni?
17
18 Udv,
19 Gergely