From: cartman-lev@××××××.hu
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] MOHAA
Date: Tue, 17 Feb 2004 16:19:14
Jó hírem van számodra, ez a játék megy natívan linux alatt 1.: telepítsd a játékot egy windoze-os gépre 2.: töltsd le ezt http://icculus.org/betas/mohaa/mohaa-lnxclient-beta2.tar.bz2 és tömörítsd ki a gépeden a /opt/mohaa -ba 3.: a winfosos gépen lévő telepített játék main mappáját másold a géped /opt/mohaa mappájába (hálózat vagy cdírás) ez kb 1 gigát foglal :) 4.: cd /opt/mohaa ./mohaa_lnx endzsoj ui: nekem csak akkor ment a hang ha a menüben medium-ra állítottam -- gentoo-user-hu@g.o mailing list