From: "Szellem Tamás" <mrszellem@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] kdm ujraindul
Date: Sun, 06 Nov 2011 18:50:50
Sziasztok!

Problémám akadt a kdm-mel
amikor beírom a jelszavamat akkor elfogadja majd elkezd tölteni és végül
ujraindul
/var/log/kdm.log tartalma:

kdmgreet(27267)/kdecore (K*TimeZone*): No time zone information obtained
from ktimezoned
KCrash: Application 'kdmgreet' crashing...
*** glibc detected *** /usr/lib64/kde4/libexec/kdm_greet: free(): corrupted
unsorted chunks: 0x00000000007b59d0 ***
KCrash: Attempting to start /usr/lib64/kde4/libexec/drkonqi directly

google a dbus-t dobta ki minden fórumban problémának de telepítettem már
régebbi verziókat is, nem ezzel lesz a baj ( és természetesen fut )
consolekit viszont nem fut hanem a sbin-be található daemon fut helyette

láttam hogy ezen a levlistán már korábban előfordult ez a probléma, ezért
úgy gondoltam tudtok segíteni

--
V. éves mérnök-informatikus hallgató
SZE-MI-BSC (Győr)