From: "Fábián Attila" <fabiana@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Error loading keymap /usr/share/X11/xkb/compiled/server-0.xkm
Date: Sun, 28 Jan 2007 21:00:35
1 Szerintem semmi izgalmas nincs ott (12-es konzol ill. /var/log/messages):
2
3 Dátum Idő Host gdm[PID]: gdm_child_action: A(z) :0 képernyő" kikapcsolása
4
5 Ezt akkor rakja bele, amikor lelövöm az xdm-et (/etc/init.d/xdm stop). A
6 végtelen ciklus alatt csak az Xorg.0.log-ot rakja tele.
7
8 Csatolom azt az Xorg.log-ot, amikor startx parancsal indítom el ezt az igencsak
9 illúzió romboló ablakezelőt. Abban lehet látni, hogy ott simán megkapja azokat
10 az infókat a xkb-től, amiket a gdm valahogy nem hajlandó átvenni.
11
12 On Sun, 28 Jan 2007 16:24:24 +0100