From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Compiz-gond :(
Date: Tue, 06 Mar 2007 08:42:33
Szerintem az inkább Device (arra gondoltam, ahol a videokártya adatait
adhatod meg), és az amire hivatkoztam meg kell, hogy legyen, mert nélküle az
X sem indul :-)
Próbáld meg a Beryl-t a beryl-manager-rel indítani konzolból, és lehet baj
esetleg jogosultsággal talán. Valamint talán megoldódik a baj a
Beryl-manager menuiben egy-két antibug opció kiválasztásával. Ne felejtsd el
az ablakkezelőt mindegyik változtatás után újraindítani!

Aleph