From: "Ábrahám Péter" <pabraham@×××××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] emerge mc
Date: Thu, 21 Dec 2006 13:48:23
Hello,

Frissen feltelepített Gentoo-val kísérletezem. Néhány dolgot
beállítottam, majd próbaképp kiadtam az emerge mc parancsot, hogy rakja
fel a kedvenc file manageremet. A telepítés a következő hibaüzenettel
áll meg:
---------------------
!!! Error: x11-libs/qt-3.3.6-r4 failed.
Call stack:
ebuild.sh, line 1546: Called dyn_compile
ebuild.sh, line 937: Called src_compile
qt-3.3.6-r4.ebuild, line 201: Called die

!!! (no error message)
!!! If you need support, post the topmost build errror, and call stack
if relevant.

A neten kerestem, de nem sok mindent találtam. Az emerge resume
parancsot írták, de ugyanazt a hibaüzenetet kaptam. Mit jelent ez?
Egyáltalán miért kell az mc-hez qt3? Hogy tudom rávenni a rendszert az
mc telepítésére?
Egyelőre csak nagyon alapcuccok vannak a gépen, de később szeretnék
kde-t telepíteni rá.

üdv,

Ábrahám Péter