From: k <sessionid@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] locale?
Date: Thu, 12 Feb 2004 11:43:12
Feltettem egy új baselayoutot, aztán valamelyik config file-t rosszul
frissítettem, és azóta az X alatt nincs ékezetes Ő és Ű betűm.
(Pontosabban: Gtk1 proggikban, Konsole alatt [sima konzolon ill. más
KDE alkalmazásokban ok] ill. a UNIT Linux számla proggiban nem mennek).

Úgy emlékszem, hogy az /etc/rc.conf -ban kellett szerepelnie valamilyen
ravasz sornak, de sehogy sem jövök re, hogy mi volt az.

Most az szerepel benne, hogy KEYMAP="hu", de ez úgy látszik nem elég.

Annyira rájöttem, hogy ha az LC_CTYPE változó "hu_HU", akkor minden ok,
de nem tudom, hogy ezt hova/hol írjam be, hogy boot után azonnal
érvényes legyen. Nálatok ez hogyan megy?

Köszi,