From: k <sessionid@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] locale?
Date: Thu, 12 Feb 2004 11:43:12
1 Feltettem egy új baselayoutot, aztán valamelyik config file-t rosszul
2 frissítettem, és azóta az X alatt nincs ékezetes Ő és Ű betűm.
3 (Pontosabban: Gtk1 proggikban, Konsole alatt [sima konzolon ill. más
4 KDE alkalmazásokban ok] ill. a UNIT Linux számla proggiban nem mennek).
5
6 Úgy emlékszem, hogy az /etc/rc.conf -ban kellett szerepelnie valamilyen
7 ravasz sornak, de sehogy sem jövök re, hogy mi volt az.
8
9 Most az szerepel benne, hogy KEYMAP="hu", de ez úgy látszik nem elég.
10
11 Annyira rájöttem, hogy ha az LC_CTYPE változó "hu_HU", akkor minden ok,
12 de nem tudom, hogy ezt hova/hol írjam be, hogy boot után azonnal
13 érvényes legyen. Nálatok ez hogyan megy?
14
15 Köszi,
16
17 k