From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Compiz-gond :(
Date: Sun, 04 Mar 2007 11:03:46
Hmmm... elolvastad a hibaüzit? Ez azt jelenti, hogy a futó Xorg nem tudja a
composite kiterjesztést. Ez vagy azért van mert nincs aiglx use flaged a
xorg-server-en, vagy a xorg.conf átírását nem végezted el. Javaslom, fusd át
a gentoo-wiki.com oldalon a rád vonatkozó passzusokat (Nem írtad mien kari,
xgl vagy aiglx, de mindenre van infó a fenti oldalon... csak keresni kell.