From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Tue, 27 Feb 2007 17:35:42
Azért mert a gentoo.hu tulajdonosának már nagyon-nagyon sok munkája (és
egyebe) fekszik abban a domainban. Ő (és néha egyéb segítség) fejleszti a
jövőbeli oldalt. Régebben megpróbáltam elkérni tőle, vagy lehetőséget kapni
a Gentoo-hu azon megjelenésére, de sajnos hajthatatlan. A folyamatos üres
lapra magyarázatom nincs, de én is sajnálom.

Aleph