From: Wrekno <wrekno@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] OOo kerdes
Date: Thu, 19 Feb 2004 00:04:09
> Editáld meg a hivatalos ebuildet ;-) Ha van 5-6 giga helyed a > /var/tmp-ben meg 2-3 nap fölös időd, amíg fordítja. Próbáld átírni a > SRC_URI és S változókat a forrásnak megfelelően, de a siker nem > garantált, mert elég bonyolult ebuild.
Szerintem semmi kisse eltulozzatok a dolgot, nekem ugyan angol van, de 1 nap alatt lefordul, es a /var/tmp sem eszik olyan sokat. Legfeljebb 1-2 gigat. Persze ebben vagy teljesen biztos, de a forditasi idoben igen. Ja es gep: Athlon XP 1700+ 512MB Szoval nem rossz, de nem is egy eromu... udv wrekno -- gentoo-user-hu@g.o mailing list