From: "Illés Pál Zoltán" <ideiglenes1@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] el"oadás
Date: Tue, 20 Sep 2005 09:19:52
Hi

Az én gépemen 2003 óta van Gentoo, és azóta nem lett újra
rakva.
Én azért szeretem, mert bár forráskód labdacsokból épül a
rendszer,
mégis különösebb erőlködés nélkül megtudom figyelni, hogy
milyen dependenciák vannak az egyes elemek között. Mivel netről
megy a telepités, és a gépen csak kis méretű ebuildek vannak,
ezért jó sok csomagot tartalmaz az alaprendszer.

Kis affinitással remekül karbantartható a rendszer + pár
kulcsszó
szerkesztésével könnyedén átgyúrható a rendszer profilja,
szűkithető,
bővithető.
Nagyon hamar elérhetőek a friss cuccosok. Eléggé ügyelnek a
stabilitásra, de bátraknál helyet kaphatnak a legújabb béták is
valódi újra telepités nélkül.
Sok kernel fajta elérhető portage-ból, jól karbantartottan.
Genkernel egy nagyon ügyes tool, az egyik gyöngyszeme a
rendszernek.

Én Desktopnak használom. Szerver tekintetben nem tudok
nyilatkozni! :)

Szóval: GENTOO rulez.

üdv,
IPZ