From: "Illés Pál Zoltán" <ideiglenes1@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] el"oadás
Date: Tue, 20 Sep 2005 09:19:52
1 Hi
2
3 Az én gépemen 2003 óta van Gentoo, és azóta nem lett újra
4 rakva.
5 Én azért szeretem, mert bár forráskód labdacsokból épül a
6 rendszer,
7 mégis különösebb erőlködés nélkül megtudom figyelni, hogy
8 milyen dependenciák vannak az egyes elemek között. Mivel netről
9 megy a telepités, és a gépen csak kis méretű ebuildek vannak,
10 ezért jó sok csomagot tartalmaz az alaprendszer.
11
12 Kis affinitással remekül karbantartható a rendszer + pár
13 kulcsszó
14 szerkesztésével könnyedén átgyúrható a rendszer profilja,
15 szűkithető,
16 bővithető.
17 Nagyon hamar elérhetőek a friss cuccosok. Eléggé ügyelnek a
18 stabilitásra, de bátraknál helyet kaphatnak a legújabb béták is
19 valódi újra telepités nélkül.
20 Sok kernel fajta elérhető portage-ból, jól karbantartottan.
21 Genkernel egy nagyon ügyes tool, az egyik gyöngyszeme a
22 rendszernek.
23
24 Én Desktopnak használom. Szerver tekintetben nem tudok
25 nyilatkozni! :)
26
27 Szóval: GENTOO rulez.
28
29 üdv,
30 IPZ
34 Ingyenes hirdetés feladás az [origo] aprón! Már több mint 180.000 ajánlat!
35 http://apro.origo.hu/