From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: buildroot-szeru gentoo?
Date: Wed, 06 Dec 2006 06:31:32
1 Ezt én értem, csakhogy a glibc nem erre való. Rengeteg feltételes
2 fordítási direktívát jelentene ez a dolog, ami nagyon megnehezíti a
3 kód karbantartását. Márpedig a glibc kódja a legeslegkritikusabb
4 minden linux rendszerbe. Senki sem örülne egy glibc-vel foglalkozó
5 tízoldalas GLSA-nak. Ez is egy érv ellene. Ezzel együtt tényleg nagyon
6 jó lenne, de sajnos erre a leghalványabb remény sincs.
7
8 Üdv:
9 G.
10