From: "Péter Zsoldos" <peteronline@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] rm /udev/.dev failed
Date: Thu, 18 May 2006 16:25:38
1 Hali,
2
3 a vmware-es cvs szerverem shutdown -h 0 parancs után furán viselkedik.
4 Szépen leállít minden szolgáltatást, eljut oda, hogy Power Off, s ezután
5 normálisan azt írja ki, hogy system halted, mikor is ki tudom kapcsolni.
6 Most ehelyett őrült sebességgel el kezd a konzolra irkálni, amíg ki nem
7 kapcsolom.
8 Az udevd a következőket próbálja csinálni, sikertelenül:
9 udev_make_node: chmod (/dev/vcsa1, 020660) failed: Read-only file system
10 udev_make_node: chmod (/dev/vcs1, 020660) failed: Read-only file system
11 delete_path: rmdir (/dev/.udev) failed: Read-only file system
12 unlink_secure: chown(/dev/vcsa1, 0, 0) faile: Read-only file system
13
14 s így tovább, végtelen ciklusban
15
16 Utóbbi időben annyi változás volt a host gépen (winxp), hogy volt egy
17 megosztott mappa, amit a Win32-Tenga.gen vírus támadott meg (nod32
18 megölte), illetve felkerült a zonealarm. Ugyan ezek közül szerintem
19 egyiknek sem kellene befolyásolni a gentoo-t, de ki tudja.
20
21 Ötlet?
22
23 ZsP