From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Catalyst 2.0.1 - unbind nem műxik
Date: Sat, 23 Dec 2006 22:06:32
> Hopp, ez tényleg gyár :) Combos feladat, legalábbis amíg összeáll a > kép :) Ezt még a kintiek sem csinálják :) > Hány gépet szánsz rá?
1-et. A sajátomat. Úgy számolok, ha felhasználja a már meglévő fordítások eredményeit, akkor csak az első készítés lenne combos, mert a többi már egy meglévő alapra építkezne, és gyorsan elkészülne. Napi 18 óra szabad ideje van a gépnek. :-)
> ~ARCH vagy ARCH? Gondolom az ARCH.
Tudod, hogy ki akar szívni a ~arch során felmerülő nem akar lefordulni hibákkal. Elő szokott fordulni ez arch esetén is elégszer ehez a feladathoz.
> Az angol levlistán mostanában beszélgettek arról, hogy a stabil ágon a > heti-kétheti frissítés is kielégítő lehet.
Nem olvastam, de úgy néz ki, hogy egyet értek.
Jó ötlet. -- gentoo-user-hu@g.o mailing list