From: "Tanács Dávid" <tanacsdavid@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] MTP eszkoz dmesg
Date: Mon, 01 Jan 2007 21:06:11
Sziasztok!

Tojt nekem a jezuska egy LG FM33 nevu 2 gigas mp3 lejatszot. Van
valakinek ilyesmi joszaggal tapasztalata? Allitolag MTP -t tud (Media
Transfer Protocol, talan Microsoft talalmany), de nalam a libmtp
mtp-detect programja nem lat semmit. Ha atallitom a kutyut MSC-rol
MTP-re, semmi valtozast nem latok. Dmesg szerint ott van, nincs rajta
particio, /dev/sda mountolhato, tudok ra zenet tolteni, ez a resze
rendben is van.
MTP uzemmodban miert lenne nekem jo ezt hasznalni? Mit tud tobbet,
mint sima modban? Van esetleg valakinek ilyesmi joszaga? dmesg mit
mond az MTP modra? Esetleg kellene valami kerneltrukk hozza? Vagy az
enyem hibas? Vissza kellene vinni? Nem szeretnem, mert nagyon tetszik.
:)

Segitsegeteket elore is koszonom!

Ja! Boldog Uj Evet!

--
tanacsdavid
+36-30-475-6149

Csak a Puffin adhat erot is mindent lebiro akaratot...