From: "Attila Molnár" <ate.molnar2@×××××.com>
To: gentoo-user-hu <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: Re: [gentoo-user-hu] echo
Date: Thu, 13 Nov 2014 22:49:52
1 Azért vagyunk páran, akár lehetne egy Gentoo- Diasporánk is :)
2
3 Nyáron kezdtem használni, Linux Mint-ről váltottam és nagyon jó, több
4 gondoskodást igényel. Egy dologra kell ügyelni, hogy rendszeresen
5 frissítsen az ember, különben izgalmassá válnak a dolgok.
6
7 Multimédia (Blender, Krita, Gimp, Audacity...) és fejlesztő (QTcreator és
8 Arduino) workstation-ként használom. Stabilan működik, frissek a csomagok,
9 gyors és végletekig testreszabható. Az fura, hogy mikor elsőnek
10 feltelepítettem a kernel annyira új volt, hogy még nem támogatta az Nvidia.
11