From: toth.peter.barnabas@××××××××.hu
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Válasz: Re: [gentoo-user-hu] memoria ,inditas,alsamizer
Date: Fri, 16 Apr 2004 13:20:39
1 Szia!
2
3 a memória miatt ne aggódj, a 256M elég kell legyen, a linux mindig
4 igyekszik teljesen kihasználni ami van, szóval nem nagyon fogsz "üres"
5 memóriát találni.
6 Az indításról viszont ennyi infó alapján nem nagyon lehet mit mondani...
7 Nekem egyből sokkal gyorsabban indult mint a Mandrake.
8 Viszont akkor volt lassúbb a gépem úgy általában, mikor ext3 fájlrendszert
9 használtam...
10 ja meg az is eszembe jutott, hogy a hdparmot is kézzel kellett beállítanom,
11 hogy gyors legyen a vinyóm;
12 a gentoo már csak ilyen, sokat kell bütykölgetni...
13
14 sok sikert!
15 barnabás
22 Kispal Szabolcs <kispalsz@×××××××.hu> dátum: 2004.04.16 14:30:06
23
24 Kérem, válaszoljon Címzett gentoo-user-hu@l.g.o
25
26 Címzett: gentoo-user-hu@l.g.o
27 Másolat:
28 Tárgy: Re: [gentoo-user-hu] memoria ,inditas,alsamizer
29
30 kiadtam a free parancsot, az eredmenye:
31
32 bash-2.05b# free
33 total used free shared buffers cached
34 Mem: 256492 229608 26884 0 13160 139576
35 -/+ buffers/cache: 76872 179620
36 Swap: 498004 0 498004
37 bash-2.05b#
38
39 Ez egyes egysegek inditasa nagyon lassu, tehat lassan "scrolozodik" a
40 kepernyo.
41 persze van dhcp, athcool, alsa, sshd, proftpd, .
42 De ismetlem, az egesz nagyon lassunak tunik. pl osszehasonlitva egy
43 uhu-linux-szal 2x-3x gyorsabban betoltodnek a 333 Mhz-es gepen, pedig a
44 gentoom 1900+ on megy!
45
46 Miert van ez?
47