From: Skerlecz Balazs <bskerlecz@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] ATI driver beállítás
Date: Tue, 13 Sep 2005 13:50:56
1 Szia,
2 egesz tema bovebben:
3 http://odin.prohosting.com/wedge01/gentoo-radeon-faq.html#troubleshooting
4 SB
5
6 Kaok wrote:
7
8 >Sziasztok!
9 >
10 >Van egy kis problémám.
11 >A http://gentoo-wiki.com/HOWTO_ATI_Drivers oldal
12 >instrukcióinak megfelelően feltettem az ATI drivert. Szépen
13 >felment. Kiadtam az "opengl-update ati" és "fglrxconfig"-gal
14 >szépen beállítgattam.
15 >
16 >Most ha indítok egy GDM-et, akkor az "fglrxinfo" Mesa-t írja
17 >ki driverként.
18 >Az info nélkül is észrevettem, hogy nagyon lassú az ablakok
19 >megjelenítése.
20 >
21 >Abban szeretnék egy kis segítséget, vagy tanácsot kérni,
22 >hogy hogyan tudnám rávenni az X-et, hogy az ATI drivert
23 >használja.
24 >
25 >Előre is köszönöm a segítséget!
26 >
27 >Üdv.:
28 >Péter
34 >Go.hu - az [origo] és a Vista közös diszkont utazási irodája, árgaranciával.
35 >
36 >Elvágyódik? www.go.hu
42 gentoo-user-hu@g.o mailing list