From: Pongracz Istvan <pongracz.istvan@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Fax és az ő dolgai
Date: Fri, 27 Apr 2007 10:40:56
2007. 04. 27, péntek keltezéssel 11.58-kor Csányi András ezt írta:

> [...]
Hát igen, az ördög a részletekben van :) Az openoffice 2.2-bin-ben valóban be lehet állítani a lokális gépen lévő faxot és meg lehet adni hozzá azt a parancsot, amivel el is küldheti. Itt a cégnél :) 9-est kell tárcsáznom külső vonalhoz. Ha felveszem a kagylót és belehallgatok (szoktam) akkor a belső vonalhang máshogy szól, mint a normál vonalhang. Otthon lenne pláne megoldani a fax küldést, efax+cups segítségével, ami egy szerveren fut. Üdv, P. -- IT szolgáltatások, alkalmazásszolgáltatás http://www.osbusiness.hu -- gentoo-user-hu@g.o mailing list