From: Norbert Gaal <geoff@×××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] amatorseg
Date: Mon, 19 Jan 2004 19:31:12
On Mon, Jan 19, 2004 at 12:03:00PM +0100, Zrubecz Laszlo wrote:

> [...]
Az meg nem halalos, a /bin/ inkabb halalosabb lenne. (HF: mi a kulonbseg a /usr/bin es a /bin kozott) Leginkabb az a kellemetlen benne, hogy eleg nehez helyreallitani, szerintem valahogy ugy kene, hogy gcc, make binarisokat odapakolod, aztan emerge world... -- geoff -- gentoo-user-hu@g.o mailing list