From: k <sessionid@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Portage kérdések
Date: Thu, 15 Jan 2004 12:43:34
> 1. kérdés: lehetséges-e csak egy konkrét csomag ebuild-jeit > frissíteni az emerge használatával (kvázi emerge sync egy > csomagra)?
úgy tudom nem, de még soha nem szerettem volna ilyet...
> 2. kérdés: ha a fenti nem működik, akkor hogyan érdemes a > legegyzerűbben leszedni (web, cvs stb.)?
> 3. Saját ebuild-et hogyan tudok könnyen emergelni? Külön > könyvtárban van jelenleg, a PORTDIR_OVERLAY pedig be is van > állítva rá. Ennek ellenére az ebuild <csomag>.ebuild merge > hibát jelez, hogy nem találja meg az ebuild fájlt a > /usr/portage/<felhasználó>/<csomag>/<csomag>.ebuild helyen.
sztem az a baja, hogy nincs semmilyen kategóriában az ebuild. így kellene: /usr/portage/<felhasználó>/net-www/<csomag>/<csomag>.ebuild helyen. (vagy bármilyen kategória) pl.: /usr/Portage_overlay/media-sound/beep-media-player-cvs/beep-media-p layer-cvs-0.9.6.ebuild k -- gentoo-user-hu@g.o mailing list