From: k <sessionid@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Portage kérdések
Date: Thu, 15 Jan 2004 12:43:34
1 > 1. kérdés: lehetséges-e csak egy konkrét csomag ebuild-jeit
2 > frissíteni az emerge használatával (kvázi emerge sync egy
3 > csomagra)?
4
5 úgy tudom nem, de még soha nem szerettem volna ilyet...
6
7 > 2. kérdés: ha a fenti nem működik, akkor hogyan érdemes a
8 > legegyzerűbben leszedni (web, cvs stb.)?
9
10 > 3. Saját ebuild-et hogyan tudok könnyen emergelni? Külön
11 > könyvtárban van jelenleg, a PORTDIR_OVERLAY pedig be is van
12 > állítva rá. Ennek ellenére az ebuild <csomag>.ebuild merge
13 > hibát jelez, hogy nem találja meg az ebuild fájlt a
14 > /usr/portage/<felhasználó>/<csomag>/<csomag>.ebuild helyen.
15
16 sztem az a baja, hogy nincs semmilyen kategóriában az ebuild.
17
18 így kellene:
19 /usr/portage/<felhasználó>/net-www/<csomag>/<csomag>.ebuild helyen.
20
21 (vagy bármilyen kategória)
22
23 pl.: /usr/Portage_overlay/media-sound/beep-media-player-cvs/beep-media-p
24 layer-cvs-0.9.6.ebuild
25
26 k