From: "Gelle István" <IGelle@×××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: RE: [gentoo-user-hu] telepítés külső winchesterre
Date: Tue, 16 May 2006 21:01:46
1 > -----Original Message-----
2 > From: Péter Zsoldos [mailto:peteronline@××××××××.hu]
3 > Sent: Tuesday, May 16, 2006 10:39 PM
4
5 > Mert nem teljesen Gentoo specifikus, inkább általános linux telepítési
6 Hát azért egy debiant telepíteni usb wincsire vagy egy gentoot
7 az nem ugyanaz.
8 Nem kapkodta azért el a ferdítgetéseket.
9 Ezért gondolom hogy azért egy kicsit gentoo specifikus.
10
11 > > Ha jól értelek úgy akarod használni a két OS-t ahogy én használom.
12 > Nem. Csak a telepítés idejére külső a vinyó, s nem is használnám a
13 > gentoo-t külsőn, csak telepíteném :)
14 OK! Így már értem!
15 Akkor ahogy mondtam semmi extra, és butulási problémáid sem lesznek.
16 Gondolom éjjelre tervezed a telepítést...
19 GES