From: "Simon László" <wingtsun.miskolc@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Tue, 27 Feb 2007 18:19:16
Nagytudású urak!
Lenne egy kérdésem,mint lelkes kezdőnek:
A Firefoxon és a Thunderbirden kívül minden működik rendesen,csak az
előbb említett 2 program láttatja így velem a dolgokat néhol : "...Sajna
amĂ­g nincs kĂŠsz a NormĂĄl KĂŠzikĂśnyv, a Realease KĂŠzikĂśnyv ĂŠs a
BiztonsĂĄgi KĂŠzikĂśnyv, addig nem kapunk direkt linket. Kb 25
fordĂ­tĂłcsapat dolgozik a Gentoo hivatalos oldalĂĄn, mĂŠgis csak az
egyharmaduk kapott linket. CsodĂĄt akkor tudnĂĄnk csinĂĄlni, ha lenne
idĹ?nk, vagy a vilĂĄg nem vennĂŠ el a lehetĹ?sĂŠgĂźnket (pĂŠldakĂŠppen
felhozhatnĂĄm a sajĂĄt helyzetemet)..."
LINGUAS="hu" mindehol megadva,beállításoknál a kódolás ISO8859-2
....minden megértette,csak ez a 2 Mozillás szépség nem.
Mit tehetek ez ellen?
Előre is köszi!

P.s.: Nagyon megszerettem a Gontoot,és bár távol állok az általatok
ostromolt magasságoktól,ha tudok valamiben segíteni,szívesen
megteszem.Kriptográfus vagyok,és az angol is tűrhetően megy.

Attachments

File name MIME type
wingtsun.miskolc.vcf text/x-vcard