From: "Pongrácz István" <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] gcc unmerge
Date: Tue, 02 Jan 2007 17:07:18
Szia!

Észrevétel:
Én belefutottam abba, hogy a gcc-t leszedve nem mentek programok. Ennek
az volt az oka, hogy van egy lib, ami a gcc csomag része és ehhez
linkelődnek a progik (pl. mysql, apache2).

Nekem már van egy működő livecd-m, amin rajtahagytam a gcc-t, pár
ezt-meg azt, feltettem egy 70 megás cuccot és még így is elfér egy
130Megás iso image-n.

Mindezt sqashfs-el.

Javaslom neked is a catalyst-ot kipróbálni, ha még nem tetted meg,
nagyon kellemesen használható.

Visszatérve a kérdésedre, engedélyezted neki direktben is, hogy
leszedje? (nem tudom, melyik az alapértelmezés, az igen, vagy a nem :)

Viszont egyszerűbb, ha fogod magad és letörlöd manuálisan a kérdéses
fájlokat:
equery f sys-apps/portage > mitistoroljek.txt
ezt még kicsit masszírozod és már törölsz is (awk meg ilyenek és már
megy is)

Üdv,
István

-- Nyílt forráskód azokra az igazán nehéz napokra. BSA Open source for those really hard days. BSA http://www.osbusiness.hu -- gentoo-user-hu@g.o mailing list