From: Wrekno <wrekno@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] OOo kerdes
Date: Thu, 19 Feb 2004 17:14:41
1 On Thu, 19 Feb 2004 15:20:35 +0100
2 k <sessionid@×××××××.hu> wrote:
3
4 > Megéri egyébként fordítani? Miben lesz jobb, mint a bin?
5 > Gyorsabb esetleg?
6 >
7 > k
8 >
9 > On Thu, 19 Feb 2004 01:03:58 +0100
10 > Wrekno <wrekno@××××××.hu> wrote:
11 >
12 > > Szerintem semmi kisse eltulozzatok a dolgot, nekem ugyan angol van, de
13 > > 1 nap alatt lefordul, es a /var/tmp sem eszik olyan sokat. Legfeljebb
14 > > 1-2 gigat. Persze ebben vagy teljesen biztos, de a forditasi idoben
15 > > igen. Ja es gep: Athlon XP 1700+ 512MB
16 > > Szoval nem rossz, de nem is egy eromu...
17 >
18 > --
19 > gentoo-user-hu@g.o mailing list
22 Elvileg gyorsabb lesz, de en meg nem teszteltem, mert eddig 4x raktam fel osszesen, mindig forrasbol, szoval nem tudom osszehasonlitani. Meg nem is hasznalom olyan sokat.
23 Sorry...
24
25 wrekno
28 gentoo-user-hu@g.o mailing list