From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Mon, 26 Feb 2007 23:35:17
ÁÁÁÁÁÁÁÁ

Ilyenkor sajnálom nagyon, hogy átadtam a feladatom. :-( Olyan szívesen
küldtem volna hangcspdának egy CSUPANAGYBETŰS levelet :-$
Nem tudom, hogy honnan veszed, hogy behalt: folyamatosan frissül a
doksilista, ha nem is olyan gyakran. Meg hát azért nagyon szíven üt, ha
valaki az ~egy évvel ezelőtt elkezdett szervezőmunkámat észre sem veszi.
Főképpen akkor, ha mát kb 4 éve is Gentoo-t használt. Nemrégiben valaki
megkérdezte a MaGenTán, hogy van-e valakinek kedve egy kifejezetten Gentoo-s
blogportált nyitni. Akkor is majd kifolyt a szememen az agyam, most is majd
kifolyik a szememen az agyam.
Nem lehetett volna azt megkérdezni (mint ahogy illik is): ki foglalkozik itt
fordítással? Mondjuk.
A másik: ezt a listát mind a volt vezető, mint a mostani vezető olvassa!
Iszonyat időket áldozunk Gentoo fejlesztésre, és óriási áldozatot kell
hoznunk ennek az időnek a felszabadítására. Azért csináljuk, mert szeretjük.
Erre jössz te, és rivális csapatot szeretnél szervezni a csapatunkból! Okés,
hogy a második levélben korrigáltál az egészen, de akkor is az első
leveledet kaptam kézbe ezen a listán kétszer, a gentoo.org-os főnökeinktől
szintén.
Még mindig fent van az agyam a csilláron, de békésebben:
Köszönjük a jelentkezésed. Remélem neked több időd lesz, mint nekünk, és
sokat tudsz előremozdítani az ügyben. Kérlek ezen a listán vedd fel a
kapcsolatot Sipivel, és ő elindít az úton. :-)
Sok sikert.

Aleph