From: Tamas Sarga <tamas@×××××××××××××××××.net>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Fw: Re: [oohu] 1.1 forras
Date: Tue, 25 May 2004 08:12:25
1 Sziasztok!
2
3 Na, megtörtént az első próbálkozás. Felemás eredménnyel. Hajnali 5 és 7
4 között volt némi időm, de nem volt elég. Arra roppant könnyen rá tudtam
5 venni az emerge -t, hogy vegye ba a játékba az FSF -es patchet, viszont
6 nem tudtam túlrugdosni a 1217. soron. Ott no file to patch hibát adott
7 és onnan kezdve nem patch-elt semmit, a következő szinten pedig előjött
8 a missing header is. Ma este talán meg tudom nézni, hogy mi lehet a baj.
9 Levágtam az 1216. sor utáni részt, akkor végigment a patch-elés, dehát
10 egy többszázezer soros patch első ezer sorát átvenni nem túl nagy
11 dicsőség ugyebár, hogy a hasznáról most ne is tegyek említést. Szóval
12 röviden meglesz ez, csak idő kéne. Ja persze a file amit hiányolt ott
13 van. Jogosultság, ilyesmi rendben. Este megnézem, mi a gond.
14 Valaki más foglalkozott a dologgal?
15
16 Üdv.:
17 Tamas Sarga Sarga Tamas
18 Software Developer Szoftver fejleszto
19 Member of the Mozilla Quality Assurance Mozilla Quality Assurance tag
20 OpenOffice.org translator OpenOffice.org fordito