From: Nagy Ferenc <ferenc.nagy@××××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Fax és az ő dolgai
Date: Fri, 27 Apr 2007 12:24:55
Szia István,

Nekünk itt a cégnél capisuite (net-dialup/capisuite) fut egy valamilyen Fritz
ISDN kártyával, aminek a meghajtója egy külön csomagban van, ami a SUSE
Linuxból lett kihalászva a Gentoo által (net-dialup/fritzcapi). Könnyen
konfigolható és stabilan működik fogadásra. A beérkező fax a levelesládánkba
érkezik csatolt pdf-ként. Nagyon kényelmes.

Küldésre egyelőre nem nagyon használtuk, mert van régebbi fax készülékünk is
és a pecsétes dolgokat azzal könnyebb, de már terveztem, hogy beállítom a
küldést is. PDF-ből a parancssoros felület tud faxolni, pdf-et meg akár egy
pseudo pdf nyomtatóval is lehet összeállítani, a kérdés csak a telefonszám
átadása kliensről. Ahogy néztem a neten, a németek csináltak hozzá kliens
oldali progit is, de ezt még nem volt időm kipróbálni.

Tudom ez nem valami sok, de ha megnézted és van kérdésed, akkor írj.

Üdv:  Feró