From: Mezei Zoltan <mz269@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] hi
Date: Sat, 10 Jan 2004 16:38:16
Hali!

On Sat, 10 Jan 2004, Balazs Pocze wrote:
> nem tudom, de nálam ilyen gond nem szokott lenni az mplayerrel. imho a > normális ebuildnak jónak kell lennie. Gui-val / gui nélkül is csinálja? > esetleg -vo sdl:x11 -gyel? > esetleg próbáld meg nem ebuildből, hanem cvs-ből fordítani...
mplayert erdemes gentoo ala forrasbol felrakni, mert a 0.92-es a legujabb nem masked ebuild, ami regicske (meg az en javitasom is benne van talan, amit majd' ket eve eszkozoltem, szoval...) Az 1.0rcx ebuildek nem buildelnek szepen sajnos.
Udv itt is :-) -- Zizi "Ha olyan remek dolog a munka, akkor miért fizetnek érte?" -- gentoo-user-hu@g.o mailing list