From: banyek@××××.hu
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] world file ujragenerealasa
Date: Mon, 02 Feb 2004 23:48:45
Sziasztok!
Volt egy gentoom, aminek lementettem az world file-ját, meg a /etc -t gondoltam
majd megnézem, hogy mire lehet használni.
Telepítettem egy frisset, és ki akartam próbálni, hogy mi történik, ha a
world-öt felülírom a régivel, egy emerge world után felteszi-e a régi
csomagokat. Olyan jól sikerült a dolog, hogy látom, hogy megcsinálná, de közben
vettem észre, hogy én hülye marha nem mentettem le a world file-t a bűvészkedés
előtt. Most ott tartok, hogy ha csinálnék egy emerge world-öt, akkor az feltenné
a régi csomagokat, de nem lennének a mostani telepítés különböző portjai. Újra
tudom valahogy generáltatni a world file-t, vagy bele kell nyugodnom ebbe?

üdv,
  banyek