From: banyek@××××.hu
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] world file ujragenerealasa
Date: Mon, 02 Feb 2004 23:48:45
1 Sziasztok!
2 Volt egy gentoom, aminek lementettem az world file-ját, meg a /etc -t gondoltam
3 majd megnézem, hogy mire lehet használni.
4 Telepítettem egy frisset, és ki akartam próbálni, hogy mi történik, ha a
5 world-öt felülírom a régivel, egy emerge world után felteszi-e a régi
6 csomagokat. Olyan jól sikerült a dolog, hogy látom, hogy megcsinálná, de közben
7 vettem észre, hogy én hülye marha nem mentettem le a world file-t a bűvészkedés
8 előtt. Most ott tartok, hogy ha csinálnék egy emerge world-öt, akkor az feltenné
9 a régi csomagokat, de nem lennének a mostani telepítés különböző portjai. Újra
10 tudom valahogy generáltatni a world file-t, vagy bele kell nyugodnom ebbe?
11
12 üdv,
13 banyek
14
16 This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.