From: Hollender Dominik <dominik@×××××××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o, strangedr@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] amatorseg
Date: Mon, 19 Jan 2004 10:10:12
Sziasztok!
Az lenne a gondom, hogy az rm -r /etc/ parancsot kiadtam veletlenul (elobb
nyomtam entert (illetve az automatikus kiegeszites elottt).... Persze amit
eszrevettem, rogton CTRL, de elszallt 1 csomo file a /etc/bin -bol.
Gondoltam, OK, ujrarakom. De mikor bebootoltam a CD-rol (felmasoltam a
cd-n levo /usr/bin fajljait a vinyora (mnt/gentoo/usr/bin) Szerintem menne
is, de a patcheles nem megy... a bootstrap-nel mar a gettext-nel leall,
hogy szeretne partchelni, de nem megy...
 HELP!
   Dominik