From: Tamas Sarga <tamas@×××××××××××××××××.net>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: RE: [gentoo-user-hu] Fw: Re: [oohu] 1.1 forras
Date: Fri, 07 May 2004 15:54:54
1 Hát én nem tudok megszabadulni a munkahelyi kötöttségektől :((.
2 Ráadásul szerintem a jövő hét azzal fog telni, hogy míg én itt bent
3 melózok a gép otthon csak (f)ordít, (f)ordít, (f)ordít. De amiben tudok
4 mindemellett, -után, abban segítek. Amim van, az egy 1800+ Athlon XP
5 256MB rammal, ezen végülis lehet fordítani egész emberi sebességgel,
6 néhány GB szabad hely, ADSL, meg remélhetőleg minnél több időm, de
7 egyértelműen ez a szűk keresztmettszet. Én azt javaslom, hogy jövő hét
8 hétfőn térjünk vissza erre a kérdésre, legalábbis én személy szerint nem
9 tudok hétvégén ezzel foglalkozni. Ma este még megnézem az Kill Bill-t,
10 utánna lelövöm a gépet, hagy pihenjen éjszaka, azt' szombat reggel
11 nekiállok telepíteni. Most pedig leteszem a lantot, húzós nap volt ez
12 is. Mindenkinek jó hétvégét!
13
14 Üdv.:
15 Tamas Sarga Sarga Tamas
16 Software Developer Szoftver fejleszto
17 Member of the Mozilla Quality Assurance Mozilla Quality Assurance tag
18 OpenOffice.org translator OpenOffice.org fordito