From: Csanyi Andras <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-hu <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] zope
Date: Fri, 09 Dec 2005 19:30:29
Sziasztok!

Hangyányi tanácstalanság ütötte fel fejét nálam:
felraktam a zope cuccost, mert ezen fut a SilvaCMS amit munkámban
használok.
Amikor a zopeinstance-t létrehozom kapok egy zope.initd scriptet amit
be lehet másolni az /etc/init.d/  könyvtárba, hoyg "elfogadott" módon
indítsam a szolgáltatást.
A problémám csak annyi, hogy az itteni szolgáltatások csak root -ként
hajlandóak elindulni. De a zope meg nem hajlandó erre.
initscriptekben hogyan tudom megadni, hogy az adott service mondjuk
bundi felhasznállóként legyen elindítva?

próbáltam, hogy a script elejére beraktam egy
su bundi  sort, de akkor nem indult el a szolgáltatás.

Köszönöm a segítséget!

--
-- Csanyi Andras --
-"Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport." - Cromwell