From: Csanyi Andras <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-hu <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] zope
Date: Fri, 09 Dec 2005 19:30:29
1 Sziasztok!
2
3 Hangyányi tanácstalanság ütötte fel fejét nálam:
4 felraktam a zope cuccost, mert ezen fut a SilvaCMS amit munkámban
5 használok.
6 Amikor a zopeinstance-t létrehozom kapok egy zope.initd scriptet amit
7 be lehet másolni az /etc/init.d/ könyvtárba, hoyg "elfogadott" módon
8 indítsam a szolgáltatást.
9 A problémám csak annyi, hogy az itteni szolgáltatások csak root -ként
10 hajlandóak elindulni. De a zope meg nem hajlandó erre.
11 initscriptekben hogyan tudom megadni, hogy az adott service mondjuk
12 bundi felhasznállóként legyen elindítva?
13
14 próbáltam, hogy a script elejére beraktam egy
15 su bundi sort, de akkor nem indult el a szolgáltatás.
16
17 Köszönöm a segítséget!
20 -- Csanyi Andras --
21 -"Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport." - Cromwell
27 gentoo-user-hu@g.o mailing list