From: Wrekno <wrekno@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] winex-cvs
Date: Wed, 18 Feb 2004 15:40:48
cartman-lev@××××××.hu wrote:

> Hi! > > Nincs meg véletlenül valakinek a winex cvs ebiuld ami nem a mostani fake > (-> eltávolították) ?? > > Ha kézzel telepítem akkor erős gondjaim vannak (fagyások satöbbi, holott a > hivatalos rpm ből telepített winex 3.2 visz mindent) > > //most jelent meg tegnap a 3.3 amivel transgaming szerint megy a steam és a > NFS:Underground de lejárt az accessom :(( // > > -- > gentoo-user-hu@g.o mailing list >
Lehetne azt, hogy az uj temaju leveleidet ne a reply gomb megnyomasa, majd a level torlese utana kuld? Lehetne igy is: New Email, vagy valami hasonlo gomb, segitek megkeresni, ha nem megy. Utana a cimzett: gentoo-user-hu@l.g.o Egyszoval, csak akkor hasznald a valaszol gombot a levelezodon, ha arra a levelre valaszolsz. Koszi elore is wrekno ui: lehet kicsit zavaros vagyok :) -- gentoo-user-hu@g.o mailing list