From: "Szecsődi M. László" <szecso@×××××××××××××.hu>
To: Gentoo-User-Hu <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] új tag vagyok, vagy egyetlen
Date: Sat, 31 Jul 2004 09:04:11
Szia Sztok!

Kicsit kalandosan, de végül feliratkoztam a listára...

Röviden bemutatkozom: Szecsődi M. László vagyok, vagy egyszerűen Szecső.
Alapvetően színész, humorista és rendező vagyok, de emellett weboldalakat és
kiadványokat szerkesztek. A Linux-szal kb. 1 éve, a Gentoo-val kb. 1 hónapja
ismerkedtem meg...

Mivel új vagyok itt, ezért szeretnék pár apró kérdést feltenni a listával
kapcsolatban.

1. Van itt valaki, vagy én vagyok egyedül?

2. Van valami olyan megegyezés a listatagok között, amit jó, ha tudok?

3 Egy átlagos napon mekkora a lista forgalma?

Segítségeteket nagyon köszönöm.

Üdv,
Szecső

 Szecsődi M. László