From: Botykai Zsolt <zsolt.botykai@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] install kerdes
Date: Mon, 26 Jan 2004 19:35:21
Sziasztok,

udv mindenkinek a listan.
Magamrol annyit, h. kb. 2 eve linux-ozom (foleg munkehelyen,
munkaallomaskent), eddig Suse, most epp 9.0 pro-val.

Szeretnem "felprobalni" a gentoo-t (abr ez igy nem igaz, egyszer mar
probakeppen telepitettem egy ures gepre, de azt vissza kellett adnom),
az a kerdesem, h. megoldhato-e (biztos, h. igen) a meglevo Suse melle
_reboot_nelkul_ a telepites?
Megkeresnem a gugli-n, vagy a gentoo.org forumaiban, ha lenne folyamatos
net kapcsolatom, de jellemzoen net akkor van, amikor en tavol vagyik a
geptol...
Szoval, ha van ilyen leirasotok - az se baj, ha magyar :-) - akkor pls.
dobjatok meg a szovegevel.

Thx,
Zsoltik@

Opinions, conclusions and other information in this message that do not
relate to the official business of Online Business Technologies Corp.
shall be understood as neither given nor endorsed by it. In such cases
Online Business Technologies Corp. will not bear the responsibility of
consequences.
If you have received this communication in error, please notify the
system manager immediately by responding to this email and then delete
it from your system.

A levelben foglalt, nem az Online Rt. hivatalos uzletmenetevel kapcsolatos
velemenyek vagy mas informaciok vonatkozasaban az Online Rt. nem vallal
felelosseget.
Amennyiben a level valamely hiba folytan jutott Onhoz, kerjuk, hogy
valaszlevelben azonnal ertesitse a rendszer uzemeltetojet, majd torolje ki
a levelet rendszerebol!