From: "Bácsi László" <lackac@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] [OFF] illemtan
Date: Tue, 27 Jan 2004 13:02:32
Ezt csak tamogatni tudom.
Igazabol nem nagyon szoktam aktivan hozzaszolni a listakhoz, mivel ezzel
egyutt 15 listanak vagyok tagja. De ha van olyan, amiben segiteni tudok,
es meg mas nem tette meg, akkor irni szoktam.
Viszont, ha egy thread nem erdekel, akkor az arra irt valaszokat el sem
olvasom. Tehat, ha valaki belerondit egy uj thread-et egy Reply-al,
akkor arrol tudomasom sincs, segiteni es okulni sem tudok a
hozzaszolasokbol.
Tenyleg nagyon jo lenne odafigyelni erre.

Udv,
Lackac