From: "Milus János" <jmilus@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Install gond
Date: Fri, 02 Mar 2007 09:15:54
2007. 03. 1, csütörtök keltezéssel 16.44-kor Ábrahám Péter ezt írta:
[...]
> Szeretnék készíteni, egy olyan Gentoo install CD-t, vagy inkább usb > pendrive-t, amivel az ilyen problémás alaplapokra is fel tudom rakni a > Gentoo-t. Mi ennek a módja? Milyen leírásokat érdemes elolvasni? > > üdv, > > Péter
Szia Bár már régen installáltam gentoot, valószínüleg bármilyen live CD amin az olyan alapvető parancsok rajta vannak, mint a tar, gzip, bzip2, fdisk, mkfs.ext3, chroot + a hálózatot látja a bebootolt gép megfelelő kell legyen. Nem kötelező a Gentoo saját livecd-jét használni. --- Üdv Jo-Hans -- gentoo-user-hu@g.o mailing list