From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: kdnssd (?) problema
Date: Wed, 03 Jan 2007 06:44:50
1 Ha nem találsz semmit, esetleg kereshetsz a bugs.gentoo.org -on is,
2 illetve ha ott sincs, akkor beküldheted oda a logo(ka)t.
3
4 2007/1/2, Zsolt Botykai <zsolt.botykai@×××××.com>:
5 > 2007/1/2, cjvt <cjvt@××××××××.hu>:
6 > > Nos, gondoltam hatha vki mas is beleutkozott a dologba (mar ti. a listasok
7 > > kozul), es ennyirol felismeri a problemat; a neten mindenesetre nem
8 > talaltam
9 > > semmit a kerdesben. Maskulonben ez egy emerge -uDav world mellektermeke,
10 > > amelyben egy kde 3.5.5 upgrade is pihen. Voltak egyebkent mas hasonlo
11 > > problemak (sot behuzos hibauzenetek, pl. egeszen sokaig szenvedtem azzal,
12 > > hogy qca-tls folyamatosan multithread kapcsoloval telepitett qt3-t kert
13 > > rajtam szamon, amig ra nem jottem, hogy valojaban a kurrens g++-x.y-ra nem
14 > > talal g++ nevu linket), de azokat vegul is heroikus kuzdelemben
15 > > feloldottam. :)
16 >
17 > nyilvan volt egy gcc frissetes is kozben valahol, ami nyilvan kiiarta,
18 > hogy kene neki vmi fix_libtool.sh szeru szkriptet futtatni...
19 >
20 > > Azert koszi, ha esetleg megis valakinek van tapasztalata, vagy reszletes
21 > log
22 > > adatokra kivancsi, varom/kuldom.
23 >
24 > Nyugodtan kuldhetsz logot a listara, legfeljebb passzolunk.
25 > --
26 > gentoo-user-hu@g.o mailing list