From: Ruzsinszky Attila <ruzsinszky.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Thu, 10 Jun 2010 11:20:00
> Ha ilyesmi kell szerintem ne tegyél fel külön partíciókra külön OS-eket, > csinálj VirtualBox-al, VMWare-rel, vagy valami hasonlóval két virtuális > gépet, azoknak adj két különböző IP címet, így ha a gentoo-s gépet el tudod > érni kívülről, arra lépsz be vnc-vel vagy rpd-vel, amelyikre akarsz (persze > vpn használata javasolt).
Nem jó! Kicsi a gép. Atom, 1G RAM-mal. Egyébként tökéletes lesz. A szerver funkcióhoz a W2008 R2 így fog futni Ubuntu 10.04 alatt. Hogy mihez kell? Szeretnék végre egy olyan teszt környezetet összehozni, ahol a WLAN EAP-TLS-sel megy Linux (Ubuntu 9.04-től NEM tudja!) és WinXP-től felfelé. Ehhez először megpróbálom összebarátkoztatni a Win-eket, majd a W2008-as szervert - aki a RADIUS+CA-t adja - kicserélni FreeRADIUS-ra. Üdv: Ruzsi