From: "Bujdosó Ferenc" <bujdoso@×××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] memoriakezelés
Date: Mon, 30 Apr 2007 07:42:31
Simon László írta:
> [...]
Elképzelhető, de csak a kernelt csereltem le. És azt is észrevettem, hogy a tvtime is több processoridőt eszik mint eddig. Kiprobáltam mplayerrel, - ezzel veszem fel a tvadásokat - és az is több procit eszik. Felbutultam a regi kernellel, ott még jó. - vagyis a megszokott:) - Persze lehet hogy valami nem szereti a 21-est. Majd a mindenapi használatban kiderul. A baj az szokott lenni, hogy mire kiderulne, már jon az új kernel:)) Addig is aszthiszem leginkább a 2.6.20-r6ost használom. -- gentoo-user-hu@g.o mailing list